China Canton Fair
The China Import and Export Fair (Canton Fair) was established in 1957. It is the largest trade fair in China with the widest variety of exhibitions, the widest distribution of overseas buyers, and the highest turnover. The China Canton Fair has flexible and diverse trade methods. In addition to traditional sample-based transactions, it also increases the online trade form is mainly based on export trade. It is held in Guangzhou every spring and autumn, twice a year. More than 25,000 exhibitors and about 200,000 buyers participate in the fair. Each session has 3 stages, each showing different Product range.
Canton Te wa ataahua me te waahanga hua.
Spring Canton Fair Time:
Wahanga 1: Paenga-whawha 15-19; Wāhanga 2: Paenga-whāwhā 23-27; Wāhanga 3: Haratua 1-5
Autumn Canton Fair Time:
Wahanga 1: Oketopa 15-19; Wahanga 2: Oketopa 23-27; Wahanga 3: Oketopa 31st-Whiringa-a-Rangi 4
Kamupene hua a-iwi, kaiwhakanao, whakangao tauhokohoko a iwi ke, kaihoko maataki, kaiwhakauru mai i nga wa katoa o te ao.
Mena kei te hiahia koe ki te whakauru ki te Canton Fair, te kawemai mai ranei i Haina, tena koa whakapiri mai ki a maatau.
Nga Painga o te Fair Canton:
1. Visiting trade fairs can help you find suppliers who are not advertising on the Internet (thus eliminating a large part of the competition).
2. Ko te whakatakotoranga whakaaturanga whakaaturanga-a-ipurangi hou o te Canton Fair e ahei ana ki nga kaihoko o tawahi me nga kaiwhakaatu ki te whakawhitiwhiti korero aipurangi me nga whakaahua, riipene ataata, me nga whakaata ora.
3. Ko nga ahuatanga hou o nga hua Hainamana ka kitea ma te Canton Fair.
4. Kohikohia he maha o nga rauemi hoko mai ka kite i nga tauira i taua wa tonu, me te penapena i te wa me te moni.
5. Ka taea e koe te hui takitahi me o kaiwhakarato kia pai ake ai te whakarite hononga whanaungatanga mo te wa roa.
2. If you do not speak English, it will increase a lot of trouble. Because the exhibitors basically only speak English. (If you need, we can provide you with sourcing agent services)
Nga Taonga Hokohoko me nga Hotera
During the Canton Fair, there is a large demand for taxis, while subways, buses and hotel buses have relatively fixed time and sufficient numbers. Therefore, public transportation will be the easiest way to reach the Canton Fair Complex. If you want to find the best value for money hotel, it is best to book 3-4 weeks in advance. Most star hotels will provide pick-up service, but the business hours of each hotel are different. Ask the hotel lobby time at check-in.
As sourcing agent, we can also provide pick-up and drop-off service from the train station/airport to your hotel, as well as book hotel reservations to help you customize your trip to the Canton Fair.
Hall A: Raina 8 Xingangdong Station Puta A
Hall B: Puta A me B o Pazhou Station i te Raina 8
Pavilion C: Puta C o Pazhou Metro Station Raina 8
Utu tiiti: 8RMB (1.5USD)
Wā: 60 meneti pea
Ko te Guangzhou Airport Express e whakarato ana i tetahi ratonga whakawhiti waka motuhake i waenga i te Whare Canton Fair me Guangzhou Baiyun Airport i roto i nga waahanga e toru o te Canton Fair.
Te wehenga o te pahi: tata ki te 30 meneti.
Ka taea te korero ki te taraiwa taraiwa "Pazhou", "Canton Fair", "Canton Fair" ranei i roto i te Hainamana, ka taarua ranei te wahitau ki te wahi e haere ana koe ki te Hainamana. Ko te utu mo te takiwa ko 2,6 yuan / km. Mena neke atu i te 35 kiromita, piki ki te 50%. Roa: tata ki te 60 meneti
(Panui: E taunaki ana koe kia haere koe i te taxi taxi kowhai e whakahaerehia ana e tetahi kamupene pono)